We doen het goed en het kan zelfs nog beter!

We kunnen als leden van de Lions Club Bronckhorst met voldoening terugkijken op de jaren sinds de oprichting van onze club in 2008. Al vanaf de oprichting wordt de slogan “Lef en Creativiteit” eer aangedaan. Twee mede-oprichters zijn helaas niet meer onder ons, maar het zou zo maar kunnen dat ze op een wolkje af en toe nog eens tevreden en trots naar ons kijken.

We hebben met elkaar gebrainstormd wat we allemaal willen en kunnen. Veel daarvan hebben we uitgevoerd, meestal met succes en soms met een leermoment. Jaarlijks terugkerende, maar ook incidentele acties waarmee we telkens een mooi bedrag bij elkaar brachten en daar inmiddels vele stichtingen, die het beste met hun medemens voor hebben, een financiële ondersteuning mogen geven.  Laten we daar vooral mee doorgaan.

In het Jaarplan 2023-2024 leest u wat onze plannen zijn voor het komende jaar.