Pubquiz in Het Anker in Steenderen

Op vrijdag 20 januari en 3 februari a.s. organiseert Lionsclub Bronckhorst weer Pubquiz-avonden voor het goede doel in het Anker in Steenderen. Jong en oud zijn welkom dus zoek een team van vier personen bij elkaar en kom gezellig meedoen! Wel vooraf aanmelden.

De deelnemers krijgen verschillende onderwerpen voorgeschoteld, zoals actualiteit, gebouwen in de Achterhoek, de natuur, kledingstijlen en wereldoriëntatie maar ook over alledaagse dingen. Er zijn negen rubrieken met elk tien vragen, met in de pauze nog een leuke praktische puzzel. Voor het winnende team is er een klein cadeautje.

De toegangsprijs is net als vorig jaar 6 euro pp dus 24 euro per team. Je kunt bij ons pinnen.
Teams van vier personen kunnen zich tot woensdag 18 januari opgeven bij Walter Stellaart, telefonisch: 0681494656 of per mail: walter@stellaart.nl onder vermelding van jullie teamnaam.

Aanvang 20.00 u en inloop vanaf 19.30 u. Adres: Het Anker, J.F. Oltmansstraat 7 Steenderen.
Kom gezellig quizzen en ondersteun daarmee de goede doelen van Lionsclub Bronckhorst. Kijk ook op bronckhorst.lions.nl voor meer informatie over de activiteiten van de club.