LIONS BRONCKHORST BRENGT HET VOORJAAR IN HUIS MET TULPEN

Voor de 9e keer op rij verkoopt de Lionsclub Bronckhorst voorjaars tulpen aan de deur in zoveel mogelijk dorpen en buurtschappen binnen de gemeente Bronckhorst. De Lions bieden een gevarieerd aanbod tulpen in diverse soorten en kleuren. Ze blijven lang goed want de tulpen worden 's morgens direct vers gehaald bij de bekende kwekerij de ' IJsseltulp'  van Jordy Wesselink in Toldijk.

Zoals bij alle activiteiten die de Lionsclub uitvoert zijn de opbrengsten bestemd voor goede doelen. Dit jaar is gekozen voor de verzorgingscentra in de gemeente Bronckhorst, die wij dan kunnen helpen met de aanschaf van wat extra's. Een hartverwarmend project dicht bij huis. Koopt u onze tulpen aan uw deur dan weet u waar uw geld heen gaat !

U komt ons tegen op zaterdag

2 maart in Zelhem en Halle

9 maart in Hummelo, Keppel en Drempt

16 maart in Vorden en Kranenburg

23 maart in Hengelo

30 maart in Steenderen, Baak en Toldijk

Bovendien staan de Lions met een tulpenkraampje op de weekmarkt van:

weekmarkt vrijdag

8 maart in Hengelo

22 maart in Zelhem.

De Lionsclub Bronckhorst is een serviceclub en wil een actieve en positieve bijdrage leveren aan de (Bronckhorster) samenleving. Volgens een jaarlijks activiteitenprogramma worden daartoe (financiële) middelen verzameld en diensten aangeboden. De Lions werken samen op vriendschappelijke basis. De Lionsclub Bronkhorst maakt deel uit van de wereldwijde associatie Lions Clubs International,die al 100 jaar bestaat.