Inmiddels komen op 12, 13 en 14 november 2021 heel veel mensen de lekkerste verse Zeeuwse mosselen eten en tegelijk onze goede doelen ondersteunen. Dat organiseert Lionsclub Bronckhorst in samenwerking met 8 restaurants in de hele gemeente Bronckhorst.

Naar aanleiding van de persconferentie van 12 november over corona-maatregelen zijn de tijden van de restaurants aangepast. Wij hebben inmiddels vrijwel iedereen kunnen bereiken die dinerkaarten heeft besteld voor zaterdag- en zondagavond 13 en 14 november om een alternatief te regelen. Heeft u nog geen contact gehad met ons? Mail dan naar info@lionsevenementen.nl of bel naar (06) 53 578 996.

Aan iedereen die komt eten: eet smakelijk en hartelijk dank voor uw bijdrage!

Onze goede doelen voor dit jaar zijn:
Stichting Present
Stichting Radio Ideaal
Stichting Ben Heart

PS: kaarten gekocht? Vergeet dan niet mee te doen aan de puzzel – u kunt hele grote prijzen winnen.