Help je Lionsclub Isala Doetinchem en Lionsclub Bronckhorst mee om ook dit jaar zoveel mogelijk DE-waardepunten in te zamelen?

Met de waardepunten worden pakken koffie voor de Voedselbanken in Nederland gekocht, ook voor Voedselbank Doetinchem. De opbrengst wordt door Douwe Egberts met 15% verhoogd! Koffie is een lang houdbaar product en wordt daarom nauwelijks aan de voedselbanken gedoneerd terwijl ze er wel om zitten te springen. Vorig jaar werden er maar liefst 204.000 pakken koffie onder de Voedselbanken in heel Nederland verdeeld!

De actie wordt gehouden in de maand december. De inzameldozen staan in verschillende supermarkten/winkels/locaties in de gemeente Doetinchem en Bronckhorst zoals:

Doetinchem: Albert Heijn (Zaagmolenpad), Coöp (Slotlaan), Gaabs (Heezenstraat), Get Fit 35 (Tramstraat), Zuivelhoeve (Heezenstraat), Wehl: Coöp, Steenderen: Coöp, Hummelo: Spar, Toldijk: Welkoop, Hengelo: Welkoop en Albert Heijn, Vorden: Bruna en Coöp, Zelhem: Coöp.

Geen inzamelpunt in de buurt? Je kunt je punten ook opsturen naar:

Voedselbank Doetinchem, Edisonstaat 48a, 7006 RE Doetinchem

Digitaal schenken kan ook:  https://voorburg.lions.nl/lions-douwe-egberts-waardepuntenactie-1. Je kunt dan zelf aangeven aan welke Voedselbank je de punten schenkt.

Alle punten zijn welkom, het maakt niet uit hoeveel of hoe weinig.

Wil je de punten geteld aanleveren en bundelen per 1000 als je er meer dan 1000 hebt?