Douwe Egberts punten voor gratis koffie voor de Voedselbank

DE 2022

Lionsclub Bronckhorst zamelt in december weer Douwe Egberts waardepunten in voor Voedselbank Doetinchem, waar ook de bewoners van Bronckhorst terecht kunnen.
De punten worden ingeruild voor 250 grams pakken DE-koffie. De opbrengst wordt door Douwe Egberts met 15% verhoogd!

Helpt u ook nu weer mee de actie tot een succes te maken? Het is dit jaar meer nodig dan ooit!
Iemand die anders niemand kan uitnodigen, kan door een kopje koffie aan te bieden zich net even minder eenzaam voelen.

De inzameldozen staan in verschillende supermarkten, winkels en locaties in de gemeentes Bronckhorst en Doetinchem. In dit document kunt u zien waar de verzamelboxen staan.
Geen inzamelpunt in de buurt? Stuur dan uw punten op naar:

Voedselbank Doetinchem
Edisonstaat 48a
7006 RE Doetinchem

Alle punten zijn welkom, het maakt niet uit hoeveel of hoe weinig.
Het is heel fijn als u de punten per 1000 bundelt of het totale aantal punten op de enveloppe schrijft.