Bestel hier uw kaarten voor de Mosselparty !

Kom ook naar de Eerste Echte Bronckhorster Mosselparty

Op vrijdag 29 november houdt de Lionsclub Bronckhorst de Eerste Bronckhorster Mosselparty. De opbrengst is voor onze goede doelen . De feestelijke party start om 17.00 uur in de Innovatieloods, Netwerkweg 2, te Vorden.

Het Nederlands Mosselbureau en de bekende mosselkwekers Neeltje Jans en DZM (De Zeeuwse Mossel) zorgen voor de beste kwaliteit Zeker Zeeuwse mosselen. Uit Zeeland komt eveneens een echte chef mosselkok. Hij maakt niet alleen de lekkerste mosselen klaar, hij kan er ook smakelijk over vertellen.

De Innovatieloods stelt haar unieke ruimte ter beschikking, de Bronckhorster Lions steken de handen uit de mouwen, vele ondernemers uit onze gemeente dragen een steentje bij, net als enthousiaste bedrijven van verder weg. Het belooft dan ook een bijzondere avond te worden!

Let op: er is maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar en op is op! U kunt kaarten bestellen via bronckhorst@lions.nl.  Kosten: €27,50 p.p. inclusief ruim voldoende mosselen, brood, sausjes en natuurlijk echte Achterhoekse frietjes. Laat u verrassen, want we verklappen nog niet alles….

* Wilt u met collega's, vrienden of familie gezellig samen mosselen eten, reserveer dan een tafel.

* Speciaal voor bedrijven hebben wij een sponsorpakket-aanbieding. Vraag naar de  mogelijkheden via bronckhorst@lions.nl.

Tot ziens!