Tulpenactie Lions Bronckhorst aangepast aan de omstandigheden

Vanwege de maatregelen om het coronavirus te verspreiden, stopt Lionsclub Bronckhorst met haar jaarlijkse tulpenverkoop aan de deur bij mensen thuis. Zaterdag 14 maart zou worden verkocht in Hummelo, Keppel en Drempt.

Hoewel het op basis van deze richtlijnen niet verboden is om de tulpenactie te laten doorgaan, vindt  Lionsclub Bronckhorst het niet verstandig om huis aan huis tulpen te gaan verkopen en zo mogelijk het virus verder te verspreiden.

Dit betekent dat de tulpenverkoop voor de goede doelen door de Lions de komende zaterdagen in maart en april in de hele gemeente Bronckhorst niet doorgaan.

Het afblazen van de tulpenverkoop betekent dat er minder geld kan worden opgehaald voor de goede doelen, maar de gezondheid van mensen is het allerbelangrijkste.